….czyli jak stawić czoła deszczowi na obozie!
Czasoumilacze to zestaw trzech gier przeznaczonych do wykorzystania w awaryjnych sytuacjach pogodowych. Gry te nie tylko poprawią komunikację w zastępach ale i pogłębią oraz usystematyzują wiedzę dotyczącą obozowania i stopni harcerskich.
Gra na zasadach gry TABU mająca harcerskie hasła. Aż 215 kart.
Grę można stosować oczywiście np. na biegu harcerskim, albo w ramach innych zajęć/zbiórek – jest świetnym utrwaleniem wiadomości lub konkursem.

Gra została zaprojektowana i stworzona na zbiórkę okolicznościową z okazji Dnia Myśli Braterskiej. Daje świetną okazję do sprawdzenia wiedzy na temat ruchu skautowego i jego powiązań z ZHP na przestrzeni wieków. Umożliwia także weryfikację znajomości teorii wybranych technik harcerskich. Może stanowić element lub cały temat zarówno zbiórki okolicznościowej DMB, jak i zbiórki lub biwaku podczas, których poruszane są tematy dotyczące skautingu lub technik harcerskich, takich jak przyrodoznawstwo, szyfry i terenoznawstwo.
Gra “Ulica Zuchowa” jest prostym i ciekawym pomysłem na sprawdzenie podstawowej zuchowej wiedzy waszych członków gromady.
W prosty sposób można ją dostosować do własnych potrzeb opierając się na tych samych zasadach.
Ciekawa tematyka jest uniwersalna dla zuchów w każdym wieku. Przed rozpoczęciem gry można zapoznać graczy z występującymi w niej postaciami dzięki załączonym opisom.

Users who have LIKED this post:
Zbiórka poświęcona muzyce rozrywkowej.
„Świat Zucha” to prosta gra planszowa, która pomaga zuchowi zrozumieć ścieżkę, którą będzie podążać w gromadzie, wchodzenie na wyższe stopnie zuchowego wtajemniczenia. Współzawodnictwo motywuje do zdobywania kolejnych etapów gry, ale ukazuje także indywidualny rozwój zucha.
Gra może być dostosowana do aktualnych potrzeb.
Grę można rozegrać na kursie drużynowych zuchowych/warsztatach metodycznych w celu poszerzenia wiedzy, czy wprowadzenia do tematu instrumentów metodycznych.
Terenowa gra detektywistyczna dla harcerzy.