Gra karciana o kierunkach programowych

harcstyle_gra_kierunki_strGra karciana, której celem jest zapoznanie uczestników z kierunkami programowymi.

ZASADY GRY na slajdach: http://slideplayer.pl/slide/10854958/

2+

Tworzenie programu gromady

Konspekt jest znakomitym podsumowaniem wiedzy uczestników kursu przewodnikowskiego. Poszczególne etapy zajęć systematyzują wiedzę kursantów z zakresu SWOT, SMART, tworzenia celów, harmonogramu, a także przełożenie pozyskanej wiedzy na praktykę, czyli tworzenie programu pracy w gromadzie zuchowej. Podczas zajęć jest przestrzeń na zastanowienie się nad tym co najważniejsze, czyli czy harmonogram programu pracy realizuje wyznaczone przez nas cele.

2+

Gra karciana – Zasady Dobrej Zbiórki

Druhna drużynowa 2 miesiące temu doznała amnezji. Nie pamięta jak przygotować dobrą zbiórkę. Zbiórki przestały podobać się zuchom. Co tydzień coraz mniej dzieci pojawia się w harcówce. Wysłuchajcie ich i pomóżcie tej gromadzie stanąć z powrotem na nogi!

instrukcja gry Zasady Dobre Zbiórki

0