W pogoni za wiedzą – wędrownicza pigułka dla akademików (lub akademicka dla wędrowników?)

Gra została przygotowana na Kurs Kadr Kręgów Akademickich. Jest skoncentrowaną wiedzą na temat metodyki wędrowniczej, zawiera również pytania dotyczące ruchu akademickiego. Można jednak modyfikować ją poprzez zmianę pytań w celu dostosowania do konkretnej grupy docelowej.

0
Autor:
phm. Kinga Szołczyńska HR, BOKK 813/2015, Hufiec Grudziądz, Chorągiew Kujawsko-Pomorska
Recenzenci
  • hm. Lucyna Czechowska, ZOKK, ZOKP
Treści:
  • metodyka wędrownicza
  • harcerstwo akademickie
Zamierzenia:
Po zajęciach/warsztatach/... uczestnik będzie:
  • posiadał podstawową wiedzę na temat metodyki wędrowniczej, form pracy, instrumentów metodycznych
Informacje organizacyjne
min
10
opt
15
maks
30
60 min.
Prowadzących: 1
Uwagi:
(w razie dużej grupy warto mieć jedną/dwie osoby do pomocy)

Wymagania lokalowe, sprzętowe i potrzebne materiały
Wymagane materiały:


Przebieg
Załączniki
1
Instrukcja do gry

Kopii:
1
Druk:
Czarno-biały
Format:
A4
Dotyczy elementu zajęć: instrukcja
2
Karty do gry

Kopii:
1
Druk:
KOLOR
Format:
A4
Dotyczy elementu zajęć: karty
3
Pytania i odpowiedzi

Kopii:
1
Druk:
KOLOR
Format:
A4
Dotyczy elementu zajęć: pytania dla prowadzącego
4
Karty w pdf

Kopii:
1
Druk:
KOLOR
Format:
A4
Dotyczy elementu zajęć: karty
Pobierz wszystkie załączniki