Gra karciana, której celem jest zapoznanie uczestników z kierunkami programowymi.
ZASADY GRY na slajdach: http://slideplayer.pl/slide/10854958/
Autor:
hm. Agata Erhardt-Wojciechowska, ZOKK, Chorągiew Stołeczna;Autorzy:
- prezentacja multimedialna: hm. Marta Wyszkowska, BOKK, BOKP, Chorągiew Białostocka;
- prezentacja multimedialna: hm. Magdalena Kropiwnicka, BOKK, BOKP, Chorągiew Białostocka.
- Skład: phm. Zuzanna Wolna, Hufiec Ziemi Rybnickiej
Recenzenci
- hm. Lucyna Czechowska, ZOKK, ZOKP, Chorągiew Kujawsko-Pomorska;
- hm. Łukasz Kochowski, ZOKK, ZOKP, Chorągiew Gdańska
Treści:
- zapoznanie z aktualnymi kierunkami programowymi ZHP
Zamierzenia:
Po zajęciach/warsztatach/... uczestnik będzie:- znać aktualne kierunki programowe ZHP
Informacje organizacyjne
min
opt
maks
min.
Prowadzących:
Uwagi:
Wymagania lokalowe, sprzętowe i potrzebne materiały
Wymagane materiały:
Przebieg
1
40 min.
Gra karciana
Rozgrywka w małych zespołach 4-5 osobowych. Utrwalenie poznanych kierunków.
Potrzebne materiały: Instrukcja gry, komplet kart, Kostki