GRA JAKO FORMA PRACY W OBSZARZE PROGRAMU I KSZTAŁCENIA

Droga Druhno! Drogi Druhu!

W myśl idei stopnia harcmistrza/harcmistrzyni, która od ponad roku towarzyszy mi w niemal każdym momencie mojej harcerskiej drogi oraz dojrzałego życia, chciałabym podzielić się własnymi doświadczeniami i oddaję w Wasze ręce mój mały dorobek harcerski. Co tu znajdziecie? Na pewno kilka moich spostrzeżeń dotyczących tworzenia gier, które przydadzą się zarówno w obszarze programu, jak i kształcenia oraz pomysły na ciekawe formy, jakie udało mi się wdrożyć w praktyce na obozach harcerskich i kursach zastępowych, przybocznych i drużynowych. W tym krótkim poradniku postanowiłam umieścić 6 konspektów, które przedstawiają różnorodne gry, które opracowałam na potrzeby mojego środowiska. Pierwsze trzy z nich dotyczą obszaru pracy programowej, pozostałe to gry kształceniowe.  Mam nadzieję, że dla kogoś z Was znalezione tu pomysły będą inspiracją do działania i przydadzą się w pracy we własnym środowisku.

Print Friendly, PDF & Email
0
Autor:
phm. Karina Jasińska, SOKK 1295/2020, Hufiec ZHP Płock im. Obrońców Płocka 1920 roku, Chorągiew Mazowiecka
Recenzenci
  • hm. Agata Fabiszewska, SOKK 371/2019
Materiał
Nazwa: GRA JAKO FORMA PRACY W OBSZARZE PROGRAMU I KSZTAŁCENIA
Data utworzenia: 12/05/2020