Przygotowujesz się do organizacji dużego wydarzenia na poziomie regionalnym albo przed Tobą stoi wyzwanie zakomunikowania go światu. To duża odpowiedzialność. Będziesz kreować zespoły, delegować zadania, przydzielać funkcje, realizować wcześniej szczegółowo zaplanowane wizje, aż ostatecznie zrealizujesz, podsumujesz i rozliczysz całe działanie. Zastanawiasz się pewnie, ile osób mogłoby przyjechać na Twoje wydarzenie. Tyle co rok temu? Dwa razy więcej niż rok temu? Albo czy uczestnicy przeżyją wydarzenie dokładnie tak, jak sobie planujesz? Tak czy inaczej, kwestie związanie z komunikacją wydarzenia i jego promocją są ważne. Obok kwestii merytorycznych wydarzenia, czyli pracy programowej, pracy z kadrą, występują jeszcze kwestie formalne, techniczne – działania finansowe, kwatermistrzowskie, zaopatrzeniowe i… właśnie komunikacyjne.
Autor:
hm. Jacek Grzebielucha, SOKK 867/2017, Hufiec Gdańsk-Śródmieście, Chorągiew GdańskaRecenzenci
- hm. Monika Kubacka, hm. Anna Pospieszna
Materiał
Data utworzenia: 30/04/2016